Loading Events

• This event has passed.

Perhepartio

17/09/2017 @ 15:00 - 16:00

Valitettavasti lippukuntaa vaivaa johtajapula, jonka vuoksi tänä syksynä ei voida ottaa vastaan uusia sudenpentuja, ellei löydy uutta aikuista tukemaan partiotoimintaa. Nykyisille toimintaryhmille on järjestelyjen kautta löytynyt tarvittavat johtajat.

Korvaavana toimintana perustamme Hauhon alueelle perhepartion, joka kokoontuu kerran kuussa ja johon koko perhe on tervetullut. Tämä ei ole sama asia kuin viikoittainen partio, mutta tähän johtajaresurssit riittävät.

Perhepartio alkaa 17.9.2017 kello 15.00 Hauhon seurakuntatalon edessä. Ensimmäisen tapaamiskerran aiheena on tutustuminen perhepartioon ja yhdessäolo. Aloitamme tapahtuman leikkimielisellä radalla, joka suuntautuu kohti Hauhonselän rantaa. Tapahtuman kesto on noin yksi tunti.

Tervetuloa koko perheen voimin!

P.S. Muista pakata mukaan tarpeelliset eväät perheen pienimmille. Isommille osallistujille on tarjolla kahvia ja teetä. Rannassa mahdollisuus grillata omia eväitä.

Date:
17/09/2017